8.03.2019 Piątek

Strefa Kultury Wrocław triumfuje w Konkursie Kulturalne Case Studies

Świetne wieści z Trójmiasta - Mikrogranty, program Strefy Kultury Wrocław, zdobyły pierwsze miejsce w Konkursie Kulturalne Case Studies towarzyszącym konferencji Marketing w Kulturze.

fot. Patrycja Barowicz

W czwartkowy wieczór podczas odbywającej się w Gdańsku konferencji swoje projekty zaprezentowała szóstka finalistów. Oprócz Mikrograntów do czołówki zakwalifikowały się również inicjatywy Teatru Syrena, Bura Kultury Miasta Stołecznego Warszawy, Muzeum Narodowego w Poznaniu, Centrum Łowicka oraz Muzeum POLIN.

Dedykowana kampanii "Weź miasto w swoje ręce" prezentacja Anny Bieliz zdobyła największe uznanie jury, które oceniało siedem czynników: twórcze promowanie przedstawionego działania, dobór narzędzi komunikacji, identyfikację wizualną projektu, dopasowanie języka komunikacji do grupy docelowej, zasadność i celowość kampanii oraz stopień realizacji założeń.

- Rozpiera nas duma i szczęście, ale nie wydarzyłoby się to bez Was - naszych partnerów, wszystkich mikrograntowców i współpracowników - to Wy promujecie nas i pomagacie docierać do nowych wrocławian i wrocławianek - komentowały pod ogłoszeniu wyniku Anna Bieliz, Justyna Kajta i Aleksandra Stachura, koordynatorki programu Mikrogranty.

Przypominamy, że w połowie lutego zakończył się nabór do pierwszej tegorocznej edycji Mikrograntów. W koordynowanej przez Strefę Kultury Wrocław ścieżce dla osób fizycznych złożyliście aż 102 projekty, które w tej chwili przechodzą weryfikację pod kątem formalnym i są poddawane ocenie. O wynikach naboru poinformujemy już w połowie marca.

- Czytaj także

Polecamy

Zobacz więcej