INFORMACJE NA TEMAT BILETÓW I KARNETÓW ZAKUPIONYCH NA TERMIN KWIETNIOWY:
- Nowa data festiwalu: 6-10 października.
- Zakupione bilety zachowują ważność. Natomiast jeśli nie odpowiada Państwu nowy termin koncertu lub wprowadzone zmiany – bilety można zwracać w miejscu ich zakupu (poniżej znajdują się wytyczne dotyczące poszczególnych zwrotów).
- Bilety na koncerty, które nie odbędą się w nowym terminie podlegają zwrotowi:
- 21 kwietnia – Marianna Wróblewska z Przyjaciółmi: „Wspomnienia”,
- 21 kwietnia – Scena frytowa JAZZ’off
I set: Jerzy Mączyński – Jerry & The Pelican System
II set: Kwaśny Deszcz
III set: MALEDIWY,
- 26 kwietnia –
I set: E.J. Strickland Quintet
II set: GoGo Penguin
- 26 kwietnia – Daniel Toledo – Kuba Więcek – Michał Miśkiewicz – Piotr Orzechowski.
- Zakupione karnety zachowują ważność. Uprzejmie prosimy posiadaczy karnetów zakupionych stacjonarnie w kasie Impartu i Barbary kartą lub gotówką o kontakt pod adresem: bow@strefakultury.pl w celu dokonania wyboru nowych opcji koncertowych. Informację o karnetach zakupionych poprzez stronę eventim.pl przekaże bezpośrednio bileteria Eventim.
ZWROTY:
- Bilety zakupione on-line poprzez stronę www.strefakultury.pl – zwrot za odwołany koncert zostanie dokonamy automatycznie na Państwa konto. Nie ma potrzeby kontaktu z kasami biletowym.
Jeśli chcą Państwo sami zrezygnować z koncertu ze względu na nowy termin lub wprowadzone zmiany – prosimy o kontakt pod adresem: bow@strefakultury.pl
- Bilety zakupione on-line poprzez stronę www.eventim.pl – informację o zwrocie biletów za odwołany koncert przekaże bileteria Eventim.
Jeśli chcą Państwo sami zrezygnować z koncertu ze względu na nowy termin lub wprowadzone zmiany – prosimy o bezpośredni kontakt z bileterią.
- Bilety zakupione stacjonarnie w kasie Impartu i Barbary kartą lub gotówką
umożliwiamy Państwu zwrot w trybie on-line. Na adres bow@strefakultury.plprosimy o wysłanie:
stosownego formularza dostępnego TUTAJ,
wyraźnego zdjęcia biletów,
paragonu w formacie PDF lub JPG – wyjątkowo zostaną też przyjęte bilety bez paragonu.
Uprzejmie informujemy, że ze względu na zaistniałą sytuację kasy biletowe w Barbarze (ul. Świdnicka 8 b) oraz Imparcie (ul. Mazowiecka 17) są tymczasowo zamknięte. Po ich ponownym otwarciu zwrotu biletów będzie można dokonać osobiście.
Wszystkie pytania dotyczące biletów i karnetów prosimy kierować na adres: bow@strefakultury.pl.
—
I set: E.J. Strickland Quintet
Skład:
E.J. Strickland – perkusja
Immanuel Wilkins – saksofon
Jure Pukl – saksofon tenorowy i sopranowy
Taber Gable – fortepian
Ameen Saleem – kontrabas
Enoch Jamal Strickland kształcił się w New World School of the Arts w Miami, gdzie studiował muzykę klasyczną i jazz będąc pod wpływem takich jazzowych perkusistów jak Elvin Jones, Philly Joe Jones, Roy Haynes, Tony Williams, Jeff “Tain” Watts. W 1997 roku E.J. Strickland podjął także studia w klasie fortepianu i kompozycji w The New School for Social Research chłonąc wiedzę od takich gigantów jazzowej perkusji jak Joe Chambers, Michael Carvin, Carl Allen, Ralph Peterson, Lewis Nash i Jimmy Cobb. Wraz z bratem, saksofonistą Marcusem, dokonał w 2001 roku wspólnych nagrań, których efektem było wydanie dwóch płyt “At Last” i “Brotherhood” z udziałem m.in. Roberta Glaspera. Albumy te otworzyły przed nimi jazzowe estrady oraz zainicjowały szereg nagrań i koncertów, które plasowały muzykę braci Strickland w amerykańskiej czołówce. Magazyn „DownBeat” uznał “At Last” oraz “Brotherhood” za jedne z najciekawszych albumów ostatniego dziesięciolecia. E.J. Strickland zaistniał także jako ciekawy kompozytor, lider autorskiego kwintetu oraz muzyk koncertujący i nagrywający z takimi gwiazdami dzisiejszego jazzu, jak Cassandra Wilson, Terence Blanchard, Lizz Wright, Wynton Marsalis, George Colligan, David Gilmore, Vincent Herring czy Nnenna Freelon. Nazwisko muzyka figuruje na ponad 60 albumach a jego autorska dyskografia jest równie imponująca, bo obejmuje blisko tuzin albumów.
II set: GoGo Penguin
Skład:
Chris Illingworth – fortepian
Nick Black – gitara basowa
Rob Turner – perkusja
Grupa GoGo Penguin została okrzyknięta „Radiohead brytyjskiego jazzu”, jednak jej twórczość opiera się w równym stopniu na wpływach rockowych, jazzowych i muzyki minimalistycznej, a także złożonych utworów Aphex Twin czy Four Tet, na podstawie których tworzą swoją dynamiczną i eksperymentalną, lecz zawsze piękną muzykę.
Wydany w 2014 roku nakładem wytwórni Gondwana Records album „v2.0” otrzymał nagrodę Mercury Prize w kategorii „Album Roku”, obok albumów artystów takich jak Damon Albarn, Young Fathers czy Jungle. W 2015 roku artyści podpisali kontrakt z wytwórnią Blue Note Records, której nakładem wydali albumy „Man Made Object” (2016) oraz „A Humdrum Star” (2018). Najnowsza EP-ka zespołu „Ocean in a Drop (Music For Film)” trafiła na półki w październiku 2019 roku, a obecnie muzycy zajmują się miksowaniem nowego albumu, którego wydanie zostało zaplanowane na 2020 rok.