INFORMACJE NA TEMAT BILETÓW I KARNETÓW ZAKUPIONYCH NA TERMIN KWIETNIOWY:
- Nowa data festiwalu: 6-10 października.
- Zakupione bilety zachowują ważność. Natomiast jeśli nie odpowiada Państwu nowy termin koncertu lub wprowadzone zmiany – bilety można zwracać w miejscu ich zakupu (poniżej znajdują się wytyczne dotyczące poszczególnych zwrotów).
- Bilety na koncerty, które nie odbędą się w nowym terminie podlegają zwrotowi:
- 21 kwietnia – Marianna Wróblewska z Przyjaciółmi: „Wspomnienia”,
- 21 kwietnia – Scena frytowa JAZZ’off
I set: Jerzy Mączyński – Jerry & The Pelican System
II set: Kwaśny Deszcz
III set: MALEDIWY,
- 26 kwietnia –
I set: E.J. Strickland Quintet
II set: GoGo Penguin
- 26 kwietnia – Daniel Toledo – Kuba Więcek – Michał Miśkiewicz – Piotr Orzechowski.
- Zakupione karnety zachowują ważność. Uprzejmie prosimy posiadaczy karnetów zakupionych stacjonarnie w kasie Impartu i Barbary kartą lub gotówką o kontakt pod adresem: bow@strefakultury.pl w celu dokonania wyboru nowych opcji koncertowych. Informację o karnetach zakupionych poprzez stronę eventim.pl przekaże bezpośrednio bileteria Eventim.
ZWROTY:
- Bilety zakupione on-line poprzez stronę www.strefakultury.pl – zwrot za odwołany koncert zostanie dokonamy automatycznie na Państwa konto. Nie ma potrzeby kontaktu z kasami biletowym.
Jeśli chcą Państwo sami zrezygnować z koncertu ze względu na nowy termin lub wprowadzone zmiany – prosimy o kontakt pod adresem: bow@strefakultury.pl
- Bilety zakupione on-line poprzez stronę www.eventim.pl – informację o zwrocie biletów za odwołany koncert przekaże bileteria Eventim.
Jeśli chcą Państwo sami zrezygnować z koncertu ze względu na nowy termin lub wprowadzone zmiany – prosimy o bezpośredni kontakt z bileterią.
- Bilety zakupione stacjonarnie w kasie Impartu i Barbary kartą lub gotówką
umożliwiamy Państwu zwrot w trybie on-line. Na adres bow@strefakultury.plprosimy o wysłanie:
stosownego formularza dostępnego TUTAJ,
wyraźnego zdjęcia biletów,
paragonu w formacie PDF lub JPG – wyjątkowo zostaną też przyjęte bilety bez paragonu.
Uprzejmie informujemy, że ze względu na zaistniałą sytuację kasy biletowe w Barbarze (ul. Świdnicka 8 b) oraz Imparcie (ul. Mazowiecka 17) są tymczasowo zamknięte. Po ich ponownym otwarciu zwrotu biletów będzie można dokonać osobiście.
Wszystkie pytania dotyczące biletów i karnetów prosimy kierować na adres: bow@strefakultury.pl.
—
I set: Valeriy Stepanov Band
Valeriy Stepanov – niezwykle utalentowany, kreatywny pianista, kompozytor i aranżer, z pewnością jeden z najlepszych instrumentalistów w Rosji, który wykorzystuje w swoich koncertach instrumenty perkusyjne, gitarę basową i wokal. Jako wykonawca i kompozytor Valeriy, jak nikt inny, czuje muzykę i całkowicie się jej poddaje. Mając 9 lat, zaskoczył publiczność swoimi oszałamiającymi improwizacjami, ich autentycznością a także różnorodnością stylów muzycznych i odważnym ich łączeniem. Dziś, jako dorosły muzyk, jest już dobrze znany fanom jazzu w stolicy Rosji. W 2010 roku Valeriy ukończył Konserwatorium im. Piotra Czajkowskiego w klasie kompozycji u profesora Romana Ledniewa (ucznia Szostakowicza).
Stepanov skupia się na jazzie, funku, rocku, improwizacji, folku, r’n’b po neo soul, country, pop, hip hop, disco lat 70. i 80., new age, ambient. Młody muzyk odziedziczył sposób śpiewania z duszą, od środka, zawsze z odwagą, od taty. Wydajność do granic możliwości pozwala każdemu słuchaczowi znaleźć w nim coś własnego, najbardziej wewnętrznego i będzie dostrojona do tego konkretnego tonu. W 2012 roku stworzył projekt VSAK wraz z perkusistą z Petersburga Arkadym Kornevem, z którym nagrali wspólnie 4 albumy. Ostatni „VSAK 6” zawiera wiele kompozycji nagranych we współpracy z wybitnymi europejskimi muzykami: Federico Malaman (Włochy), Martin Miller (Niemcy), Alex Hutchings (Wielka Brytania).
W 2015 r. z tym projektem wystąpili na festiwalach jazzowych w Rosji i Holandii. Valeriy Stepanov jest wielkim fanem solowych fortepianowych koncertów improwizowanych. Debiutancki album Valeriy’ego „New Beginnings” został wydany 24 kwietnia za pośrednictwem amerykańskiej wytwórni Skytown Records w Los Angeles i zyskał ogromną popularność na różnych listach przebojów w USA i Europie (# 2 najczęściej dodawane na smoothjazz.com, # 1 Amazon Best Sellers w sekcji Jazz).
II set: Walk Away
Skład:
Krzysztof Zawadzki – perkusja
Bernard Maseli – wibrafon
Tomasz Grabowy – gitara basowa
Adam Wendt – saksofon
Rok 1985 – Krzysztof Zawadzki, Adam Wendt, Bernard Maseli, Zbigniew Jakubek i Jacek Niedziela studiują na tej samej uczelni, mieszkają w jednym akademiku. Zawadzki ma pomysł na zespół, zaprasza kolegów na pierwszą przymiarkę. Zaiskrzyło – po trzech miesiącach prób są gotowi na podbój świata. Idą jak burza – wygrywają konkursy Jazzu Nad Odrą i Pomorskiej Jesieni Jazzowej, występują na Jamboree, intensywnie koncertują, lądują na topie ankiety Jazz Top „Jazz Forum” w kategorii „Nowa Nadzieja”, a przez całą swoją działalność siedemnaście razy uznawani są w ankiecie jako najlepszy zespół jazzu elektrycznego .
W 1986 nagrywają debiutancki krążek „Penelopa”; z zespołu odchodzi Niedziela, zastępuje go Zbigniew Wrombel, nagrywają album „Walk Away”. Kolejna zmiana basisty – w 1987 r. miejsce Wrombla zajmuje Paweł Mąciwoda. W 1989 r. znów grają na Jamboree; koncert zostaje zarejestrowany i wydany na płycie „Walk Away Live”. 1988 to początek współpracy z Urszulą Dudziak (która potrwa do 1995). Koncertują „do utraty tchu”, wkrótce ukazuje się ich wspólny album „Magic Lady”. Zespół robi furorę w Europie, gra supporty przed koncertami Milesa Davisa. W 1991 r. odchodzi Mąciwoda, zastępuje go Marek Błaszczyk; 1992 r. przynosi album „Help Yourself”, z gościnnym udziałem gitarzysty Grzegorza Skawińskiego. W 1993 r. grają na Jamboree z Ewą Bem, a w 1995 r. z Frankiem Gambale. W tym samym roku Błaszczyka podmienia Tomasz Grabowy, który gra do dziś . Pierwszą dekadę działalności Walk Away podsumowuje albumem „F/X”; w nagraniu biorą udział światowe gwiazdy: Eric Marienthal, Mike Stern, Mino Cinelu, Urszula Dudziak. Podczas trasy jubileuszowej zespołowi towarzyszą Marienthal i Dave Fiuczyński – plonem koncertów jest krążek „Walking Around”.
W 1996 r. odchodzą Maseli i Jakubek – Walk Away działa teraz jako kwartet z Januszem Skowronem na klawiszach. W rok później ruszają w trasę z Randym Breckerem i nagrywają „Changes”. 1998 koncertują z saksofonistą Billem Evansem i gitarzystą Deanem Brownem, rejestrują materiał na płytę „Night Life”. W 2000 znów grają z Marienthalem i Brownem, powstaje album „Double Walk”; grupę opuszcza Skowron, wraca Bernard Maseli. Pojawia się saksofonista Marek Podkowa – w zespole zabawi przez rok. W 2004 powraca kolejny „syn marnotrawny” – Adam Wendt; zespół, wspólnie z Billem Evansem, Miki Birtą i Steve`em Loganem, nagrywa płytę „Zariba”. W 2010 następuje reaktywacja starego składu (Zawadzki, Maseli, Grabowy, Wendt, Jakubek). Trzy dekady Walk Away to niekończąca się opowieść, pasmo przygód, sukcesów, grania z najlepszymi. Cześć tamtej atmosfery i dźwięków oddają utwory zamieszczone na płycie „The Best Of”, która stanowi kompilację nagrań z jedenastu albumów zarejestrowanych przez zespół na przestrzeni 30 lat.